۱۳۸۹ تیر ۲۶, شنبه

طوطی دامون

قضیه ما و یک سری از آخوندهای جمهوری اسلامی شده«قضیه طوطی دامون*». هر روز و هر لحظه از هر تریبونی که پیدا می کنند با صدای بلند داد می زنند فلانی به من بخند. فلانی به من گیر بده. که این فلانی به نظر تمام ملت باشند. نه تمام کسانی که از زبان فارسی آمیخته با عربی(یا شاید بالعکس) سررشته دارند.
به نظرم سال 81 بود یا شاید هم82 (آخرین مرتبه ای که مشهد رفتم!)  پناهیانِ دعای ندبه در فاصله 3 متری و شاید کمتر از من نشسته بود و داشت می گفت که «عزاداری برای ائمه مثل پوسته تخم مرغی می مونه که از محتویات حفاظت می کنه. پس عزاداری وسیله حفظ دین است و الخ...». هر چند که در آن زمان هنوز چندان نمی فهمیدم که متوجه بشوم که منظور این است که «عزاداری اصل است و دین فرع» اما حداقل انقدر آگاه بودم که نظریه پوسته تخم مرغم!!! را بدهم. یعنی این که بابا این مداحان محترمتون دارند عزاداری را به گوه می کشند. این هم سندش: کودک آزاری!!!
به هر حال این یک پیش درآمد بود که اعلام کنم من مادرزاد دشمن این آقا به دنیا نیامدم! ایراد دارم به ایشان! ایراد! انتقاد دارم!
برادر من، شما که ادعا می کنید که « به تمام اساتیدت انتقاد کردی تا مجتهد شدی!!!». شما که ادعا می کنید که با هیچ کس تعارف ندارید، این چه حرفی است؟ شما به چه شهامتی(البته اگر به دنیای بعد از مرگ اعتقاد دارید و حرفهاتون فقط برای ما نبوده باشد!) برای یک فرد تاریخ می سازید و از فرش به عرش می برید؟ شما همین که ادعا کنید رهبرتون مقدس است کافی است! هیچ دلیل و برهانی نخواستیم. چون درهر صورت نه به شما به دین ما می پیوندی و نه ما رهرو ولی شما خواهیم شد. این هم حرفهای استاد! پناهیان که واقعا اگر منبر مال من بود خیلی بهتر از کار در می آمد.
بعد می رسیم به استادعلم الهدی ( که خودش را معروف کرد به آقای بزغاله گوساله!بماند که هنوز من هاج و واج این ترکیب کلمه هستم) فقط اشاره کنم که حرف اخیر ایشان آنقدر بی منطق و سرسری زده شده است که حتی بچه 10 ساله هم به خنده می افتد: «انفجار پیاپی دو بمب در میان مردمی که مشغول مناجات بودند ثابت کرد که شیعیان بعد از گذشت هزار و اندی از حادثه عاشورا همچنان تابعان ولایت هستند»
به قول استاد هالو، ربط گوزن و شقیقه را هم فهمیدیم. معنی این حرف به صورت غیرمستقیم یعنی اینکه هر چقدر که مردم بیشتری بمیرند نشانگر تبعیت از ولایت است. حل این معما و هضم رابطه اش با عاشورا و بقیه قضایا هم بر عهده خواننده محترم(اگر وجود داشته باشد^ ^) نه انگار که 27 نفری که کشته شدند انسان بودند! بعد هم ایرانی بودند، بعد مسلمان! شیعه و سنی هم دیگر تفاوتی نمی کند.
و در آخر هم استاد طناز، کاظم صدیقی! ایشان که دیر آمده اند عجله زیادی برای زود رفتن دارند و من جمعه ای نیست که حسرت نخورم از اینکه چرا هاشمی خطبه خوان نیست! 
ایشان فرموده اند: « افتخار ما این است که رهبر ما نیز مثل عمو جان‌شان حضرت ابوالفضل جانباز هستند»
ایشان حاج آقا، اگر امکان دارد روش محاسبه این نسبت های را برای ما هم فاش کنید. من خیلی علاقه مندم که بفهمم اگر رهبر برادر زاده ابوالفضل هستند این خاتمی و میرحسین ما نسبتشان چیست؟! 

بعدا نوشتم: احساس خیلی بدی دارم! مثل تهوع! مثل اینکه دلم می خواست خیلی چیزهای بدتری می نوشتم اما در شان من نیست که حداقل در ملاعام  به کسی توهین کنم. اما در هر صورت  نمی دانم احساس بدم را  چطور می توان فرونشاند!
* طوطی دامون: یک جوک نسبتا طولانی و بی مزه! که ترجیح می دهم وقت کسی را با آن تلف نکنم.

۱ نظر:

  1. اينجا نا كجا آباد است رفيق.
    يعني تقريبن بهشت
    ق

    پاسخحذف

گفتند که...